Forum 13 | Reality Show

FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy

 Forum Forum 13 Strona G│ˇwna

   ProfilProfil    Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci    GalerieGalerie    ZalogujZaloguj    RejestracjaRejestracja 

Pozdrowienia dla wszystkich na tym topiku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 13 Strona G│ˇwna -> Ogˇlne informacje.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 768
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 2:19, 09 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrowienia dla wszystkich na tym topiku

 

Jestem dyplomowan─ů stylistk─ů paznokci, posiadam certyfikaty, ci─ůgle podnosz─Ö swoje kwalifikacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Id┼║ do lekarza - je┼Ťli nie jest za p├│┼║no to dostaniesz dosy─ç drogie leki. Troszk─Ö jest ci─Ö┼╝ko tu┼╝ i klika dni po.
Ubieraj sie cieplutko w takim razie bo przy nizszych temperaturach na glodowce jest zimno.
A ja zdecydowanie odradzam salon Anny Zajdel na warszawiance.
[link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie mi sie dłużył ten tydzień bo stale czekam na efekty a ich nadal nie ma takich jak bym chciała.
DO lekarzy i warunk├│w nie mam zarzutu.
W ci─ůgu p├│┼é roku organizm zrzuci ca┼éy zb─Ödny zapas t┼éuszczyku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ALLAH JEST WIELKI [link widoczny dla zalogowanych] 1 p─Öczek koperku
Polki maja zreszta opinie latwych kobiet. Jak sie teskni, pracuje ponad sily (czy to fizyczne czy psychiczne) to sie tego nie dostrzega. normalnie zero zrozumienia. a latem na rolki. Niestety mam zla opinie o turkach, ale daleki jestem od uogolniania. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej ja mam takie dr─Ötwienie od ponad roku lekarz rodzinny przepisa┼é mi aspargin ┼éyka┼éam ale nie pom├│g┼é , dzis po roku by┼éam znowu u lekarza zrobi┼é mi ekg bo dodam ┼╝e mam nieraz pieczenie w klatce piersiowej , ale ekg wysz┼éo w porz─ůdku i lekarka stwierdzi┼éa ┼╝e to musi by─ç od kr─Ögos┼éupa szyjnego kaza┼é mi spa─ç na p┼éasko a pod g┼éow─Ö podk┼éada─ç tylko ja┼Ťka zwini─Ötego jak cukierek podobnie┼╝ ma pom├│┼╝ , a dla mnie w nocy jedynym chwilowym ratunkiem jest spu┼Ťci─ç r─Öce w d├│┼é za ┼é├│┼╝ko Pozdrawiam >>> pozdrawiam i ┼é─ůcz─Ö sie w b├│lu te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy... pozdrawiam i polecam dr. Koszty wysokie, znalezienie mieszkania to w ogole katastrofa. Junior poodprawia rano (6:45) i 9:30 jest ju┼╝ w domciu Wraca dopiero ko┼éo dwudziestej drugiej wi─Öc na parafii l─ůduje po dwudziestej trzeciej. Je┼╝eli masz minimum 13 lat, to mo┼╝esz za┼éo┼╝y─ç swoje w┼éasne konto w banku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak zk┼éada┼éam tipsy miesia─ůc temu kosmetyczka nak┼éada┼éa mi zel jednofazowy i trzymaja sie super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo jestem na diecie, albo wcinam ile wlezie.
Te kreski to minusy w kolumnie WYNIK.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też polecam ten salon cleopatra zawsze byłem zadowolony z usług personelu
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałam dużo wiem że 65% tętno max najlepszy rezultat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zero kasy, mas─Ö wytycznych, instrukcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

troch─Ö przesadzasz, nie zawsze da si─Ö tak zrobi─ç, szczeg├│lnie ┼╝e o ile pami─Ötam blizn─Ö masz spor─ů.. [link widoczny dla zalogowanych] Pewnien pan doktor z kliniki bodajze w Bremen(jak znajde link to wstawie tutaj) stosujacy u swoich pacjentow lewatywy powiedzial na ten temat:
Polecam i ten Osrodek Afrodyta i lekarke. Powiedzia┼éam ze mi przykro ze juz go nie poci─ůgam, ze woli patrzec na cia┼éa innych kobiet bo moje juz pewnie zna na pami─Ö─ç i juz mu obrzyd┼éo. Osoby zainteresowane prosz─Ö o kontakt tel. chyba sie dziewczynie cos pokrecilo Ja bylam z moim problemem u tego lekarza ktory mnie operowal-ponoc najlepszy w Polsce. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam nic do Turcji - ale o ile ich piosenka w poprzednim roku mi sie podobala, tak w tym roku byla jedna z pierwszych do odstrzalu... lato 2013 bedzie moje z cellulitem poradzil sobie niesamowicie dobrze dodatkowo podziala na miesnie co jest niespotykane i mam duzo jedrniejsza skore, cialo bardzo polecam mysle ze kazdemu pomoze Przy wyrywaniu nic nie bola┼éo, p├│┼║niej szycie. Prosz─Ö mi zaufa─ç, wiem co pisz─Ö poniewa┼╝ od kilku miesi─Öcy zajmuj─Ö si─Ö sprzeda┼╝─ů kawsu i znam ten rynek. - c─ůzki do sk├│rek Witaj Mona. na obiad jes─ç od czasu do czasu tak─ů zupk─Ö z jajcem Co my┼Ťlicie??
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam ci─Ö serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej Julii.
[link widoczny dla zalogowanych]
(ten z przed ci─ů┼╝y)!!!!!!!!!Pozdrawiam wszystkie ─ćwicz─ůce!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesienna mamo-a twoj synio juz wie ze bedzie miał rodzenstwo??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Makija┼╝u pr├│bnego robi─ç nie b─Öd─Ö, poniewa┼╝ b─Öd─Ö mia┼éa przy sobie lusterko i nie stanie si─Ö nic czego bym nie by┼éa ┼Ťwiadoma [link widoczny dla zalogowanych] Odzywka powinna miec odczyn 3,5 PH lub wi─Öcej .
Niedawno by┼éam u lekarza z ma┼éym i przy okazji mierzenia jego poprosi┼éam o zmierzenie mnie. u mnie zdiagnozowano toksoplazmoz─Ö w 7 tc teraz jestem w 12. Chcia┼éabym, aby kt├│ra┼Ť z Was pomog┼éa mi przebrn─ůc i przezyc kilka dni. Jestem osoba po studiach wyzszych, mam dobra prace, wspanialego chlopaka, ktory nie wie o mojej chorobie, a wstydze sie mu powiedziec.Wiec dlaczego to robie? Witajcie. [link widoczny dla zalogowanych]
kiedy wybierasz sie na ten kurs do koszalina albo kiedy masz zamiar? Ja wam nic nie powiem bo jeszcze wszystko prze demna, za 2 miesiace moze wejde na t─ů strone z jakimis wiadomo┼Ťciami.Oby nie za bardzo obciachowymi dla mnie ┼Ťmieszne sa Wasze historie mimio tego, ze wam pewnie wtedy nie by┼éo do ┼Ťmiechu.ale piszcie, bo takie czytanie odpr─Öza i kobieta nie my┼Ťli o b├│llu potwornym jaki j─ů czeka, ani o tym ze kupe zrobi na po┼éo┼╝n─ů Do ona aaa laseczki jak kto┼Ť si─Ö z was ┼Ťmieje jakie┼Ť inne dziewczyny to tylko zazdroszcz─ů i chc─ů mie─ç takie, poniewa┼╝ my mamy wi─Öksze powodzenia nawet jak tego nie wida─ç ale faceci si─Ö boja podej┼Ť─ç i powiedzie─ç co┼Ť konkretnego poniewa┼╝ to s┼éaba ple─ç jest Nio to jak kto┼Ť do was co┼Ť powie nie mi┼éego , to powiecie mu ┼╝e zazdro┼Ťci wam ┼╝e wy macie si─Ö czym pochwali─ç a oni nie i sam by takie chcia┼é. W tej grupie ─çwicze┼ä tluszcz zaczyna sie spalac po ok.20 min. Zastanawia mnie czemu na glodowce.pl pisza,┼╝eby odrzuci─ç nabia┼é na tydizen przed...Nie rozumiem tego.Chcia┼éabym pi─ç kefir w okresie przygotowawczym moge? Stopniowo zwiekszajac dawke organizm sie przyzwyczaja i po kilku dniach za┼╝ywania dawki max - objawy uboczne sa juz ┼éagodniej odczuwalne .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Alice, po co Oni to robi─ů.....Sam m├│wi┼é, ┼╝e skoro mam kogo┼Ť, to nei ma to sensu i skoro przysz┼éo┼Ť─ç widzimy inaczej, to musimy to zako┼äczy─ç...a teraz ju┼╝ mu nie przeszkadza nic???
;/ jak smierdzi z daleka uchh..

Salonu juz tam nie ma .
[link widoczny dla zalogowanych]
Po przeczytaniu wiekszo┼Ťci post├│w dosz┼éam do wniosku, ┼╝e g┼éod├│wka to dobry pomys┼é.
Mo┼╝e jaka┼Ť dyskoteka te┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝o modelek i od pierwszego dnia um├│wione ju┼╝ klientki.
Zainteresowanych byłych ajentów zapraszamy do złożenia pozwu zbiorowego więcej informacji na forum ajentów.
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczeg├│lnie uzupe┼énianie w┼éos├│w. [link widoczny dla zalogowanych] nie chcia┼éabym trafi─ç do kogo┼Ť bez kwalifikacji
pamietam z czasow ''Kilera'' i musze powiedziec, ze jestem w szoku jak ona wyglada teraz, wyjatkowo brzydka kobieta, nie wiem jak bardzo przekonujaca jest jako aktorka ale wyglad na pewno jej karierze w niczym nie pomogl. Nie mysl ze tam tylko same modelki chodza. Magdooosia_85---> tu nie chodzi tylko o zdj─Öcia, na pewno nie b─Öd─Ö dobrze wygl─ůda┼éa ze skwaszon─ů min─ů, bo b─Ödzie mnie dra┼╝ni┼éa...tapeta a ja dzis oprocz 5 misek zupy zjadlam 2pomarancze i z 5 mandarynek.. czesc febe,julii,groszek_a,dzidziuch .rzadko,borzadko ale zagladam do was i milo mi poczytac nowinki.ciesze sie,ze jestescie szczesliwe,nawet gdy pogoda nie najlepsza i powrot do pracy bolesny.nowe projekty na kolejny rok to dobra mysl.zawsze motywuje i napedza energie. [link widoczny dla zalogowanych]
TAK TRUDNO ZROZUMIE─ć, ┼╗E PRZY KARMIENIU CYCKI S─ä TROCHE WI─śKSZE? Hej jak tam dzisiaj? rak jest chorob─ů, powa┼╝n─ů, nie krzycz─Ö mam najgorzej, a o tr─ůdziku pisz─Ö w kontekscie wychodzenia z domu. Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac zdjecia mojego aparatu, oraz blizn jakie mam teraz, a tak┼╝e podpowiedziec jak ulatwic sobie ┼╝ycie z aparatem Ilizarowa na goleniu. dla os├│b z N.H. hasha- dzieki za odpowied┼║. By┼éam u niej ju┼╝ dwarazy zrobi┼éa mi pe┼én─ů metamorfoz─Ö jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodziłam do nich na kurs przedłużania włosów Cre Cap i jestem zadowolona, przede wszystkim dlatego, że to rzadka a bardzo fajna metoda.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 13 Strona G│ˇwna -> Ogˇlne informacje. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Mo┐esz zmieniaŠ swoje posty
Mo┐esz usuwaŠ swoje posty
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 

Style Created Freely By